W weekend każdy zainteresowany będzie mógł skorzystać ze specjalnie przygotowanych ofert wielu firm świadczących usługi np. w branży turystycznej, kulturalnej, sportowo-rekreacyjnej, transportowej, czy też gastronomicznej. Z założenia wszystkie propozycje mają przyciągać klientów niską ceną. Ze Śląska do akcji dołączyło wiele firm, ale zaledwie trzy punkty gastronomiczne. – W naszej branży liczy się przede wszystkim jakość – mówi właściciel restauracji Biała Gruba Łukasz Jurkiewicz. – Dlatego przez cały weekend będziemy serwować jednocześnie coś tradycyjnego, niespotykanego i stworzonego z najlepszej jakości składników, ale za połowę ceny – dodaje.
Restauracja Biała Gruba znana jest z tego, że na co dzień oferuje dania kuchni śląskiej w nowoczesnym wydaniu. Nie inaczej będzie przez weekend. W ramach kampanii „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” w mysłowickim lokalu szczególnie polecany będzie zestaw składający się z rosołu, kury z bombonem, szpajzy i domowej lemoniady. Taki zestaw będzie kosztować jedną osobę 29,50 zł. – Zapraszamy nie tylko tych, którzy mają ochotę na mocno osadzoną w nowoczesnych trendach śląską kuchnię, ale także tych, którzy po prostu lubią porządnie zjeść. – zapewnia szef kuchni mysłowickiej restauracji Jakub Skowron. Ze względu na duże zainteresowanie weekendowe Białą Grubą warto zrobić wcześniej rezerwację – dodaje.
W 2017 roku w dwóch edycjach akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” z ofert ponad 1 000 usługodawców skorzystało prawie 190 000 turystów. Głównym celem akcji jest umożliwienie jak największej liczbie Polaków skorzystanie z atrakcji turystycznych w wyjątkowo korzystnej cenie, jak również zachęcenie ich do częstszego podróżowania. Kampania „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” to także okazja dla przedsiębiorców, aby wypromować ofertę i tym samym bezpośrednio trafić do większej grupy klientów. Organizatorami kampanii jest Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna.
###
Dodatkowych informacji udziela:
Michał Wawrzaszek - Agencja PR Pan Pikto, michal@panpikto.pl, 695 471 550